sâmbătă, 30 iulie 2011

Câştigătorul concursului "Bacu' la Board Games" organizat de Taraba de Jocuri şi Ce Jucăm?

Aşa cum am anunţat, astăzi este ziua în care vom anunţa cine a câştigat concursul "Bacu' la Board Games" început acum câteva săptămâni şi care cerea de la voi câteva idei despre un joc pe care îl preferaţi. Am avut o participare mulţumitoare, zicem noi, având în vedere apatia de vară şi concurenţa acerbă a lenevitului la vară, de 6 reviewuri. 6 reviewuri care ne-au cam dat bătăi de cap datorită calităţii surprinzătoare a fiecăruia în parte. Zicem surprinzătoare pentru că nu mă aşteptam să-mi fie atât de greu să fac un top 3, aşa cum le-am cerut fiecărui participant în parte.


În fine, cum probabil că cei vizaţi deja s-au enervat la introducerea lungă, o să anunţăm câştigătorul. Acesta este... *surle, trâmbiţe şi zgomot de zaruri (apropo, ştie cineva cum arată o surlă?)*

VLADIMIR SFRIJA cu haioasa lui povestioară despre Ricochet Robots! Vladimir a reuşit în reviewul lui să prezinte un joc cu ajutorul ficţiunii, lucru care ştim cât este de greu şi de migălos de făcut.

Mulţumim tuturor celorlalţi câştigători ale căror lucrări au fost excelente, dovadă a faptului că pasiunea pentru jocuri a unora este remarcabilă. Lucru care ne motivează şi pe noi să continuăm să scriem, sperând să reuşim din când în când să vă încântăm aşa cum au făcut-o ei. Vă invităm să ne mai scrieţi ori de câte ori vă place un joc, ne-am bucura să vă găzduim gândurile.

PS Răspunsul la întrebarea de mai sus, aici.

4 comentarii:

  1. dislike! mi-au placut mult mai mult povestioarele lui Valentin Dumitriuc... mi-am pierdut timpul de pomana!

    RăspundețiȘtergere
  2. Si noua ne-au placut cel mai mult articolele scrise de Valentin, insa a fost un vot al tuturor celor implicati. Nu inteleg de ce spui ca ti-ai pierdut timpul, eu cred ca toate articolele au fost foarte bune, in definitiv. :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  4. in primul rand, felicitari Vlad!

    a fost destul de greu sa notam review-urile, toate au fost foarte bune. Din pacate nu putea fi decat un castigator :(

    RăspundețiȘtergere