duminică, 13 noiembrie 2011

Cum ne-am distrat la lansarea Warriors & Traders din Ceainăria Tabiet

Ieri ne-am umplut ziua cu participarea la un eveniment într-adevăr special pentru pasionații de board games români - lansarea primului joc 100% românesc, așa cum vă spuneam în premieră acum vreo lună, deja supermediatizatul Warriors & Traders al echipei NSKN Legendary Games și semnat de Andrei Novac. 


Am avut plăcerea să facem cunoștință cu o parte importantă din echipa din spatele acestui joc, adică cu Vlad Sladariu, Florin Neacșu și, bineînțeles, Andrei Novac. Cu toții au fost foarte ocupați cu explicarea regulilor entuziaștilor care s-au prezentat la lansare. Iar aceștia nu au fost puțini, Ceainăria fiind, la un moment dat, neîncăpătoare pentru agitația de la această lansare. Ca să înțelegeți atenția dată momentului, o echipă de la N24 a venit să filmeze câteva cadre cu jocul și un scurt interviu cu creatorii.

Ce s-a mai întâmplat acolo? Pe scurt, joacă și voie bună. S-a organizat un concurs la 4 dintre mese, cu câte 4 participanți. Premiul a constat într-un joc Warriors & Traders, premiul fiind câștigat de cel mai aprig dintre conducătorii de națiuni. Unii au fost așa de entuziasmați de jocul lui Andrei Novac că nu s-au lăsat până nu au plecat de acolo cu o copie semnată, astfel că acum stocul din Ceainărie de W&T trebuie reînnoit. 

Noi (adică eu și Diana) am participat la un joc demonstrativ cu unul dintre artiștii grafici ai jocului și fratele acesteia (cum am aflat ulterior, basist la The MOOoD - ni se părea nouă cunoscut de undeva, și prietenul Google ne-a ajutat în acest sens). Un lucru care s-a văzut la toate mesele e că nimeni nu a vrut să joace cu tabla pe care era Europa de Vest, toți au vrut să încerce măcar să cucerească Oltenia, Transilvania ori Valahia. Eu am nimerit fix cu țărișoara noastră, dar, ca în istoria noastră zbuciumată, am rămas așa repede fără Transilvania că mi s-a demoralizat tot poporul. Ungaria a făcut regulile la masa noastră, asta și pentru că avea o deschidere foarte mare la teritorii goale în nordul hărții, iar eu și Bulgaria (Diana, adică) eram izolați. Serbia a fost într-o stare extrem de defensivă, în sensul că își păstra mereu trupe de apărare contra amenințătoarei Bulgarii. 


Per total, ne-a plăcut experiența foarte mult pentru că W&T e un joc de confruntare directă, de amenințări și de decizii care provocă suspiciune. Însă un lucru care a fost clar tuturor, contează foarte mult poziționarea inițială pe hartă care trebuie gândită să fie echilibrată, pentru că deschiderea la teritorii neutre este foarte avantajoasă. 


Pe Facebook și pe Picasa puteți să găsiți pozele pe care noi le-am făcut la acest eveniment mult așteptat. Urmează pe blogul nostru cât de curând și un review detaliat și, evident, nu uitați de concursul nostru în cadrul căruia puteți câștiga un joc Warriors & Traders.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu