duminică, 8 aprilie 2012

Reviewuri participante la „Ce tot jucăm de 1 an?”

Iată că am ajuns aproape de finalul concursului nostru aniversar, „Ce tot jucăm de 1 an?”, sprijinit de prietenii de la Taraba de Jocuri. A fost un concurs din care am învățat noi înșine multe, în care am citit despre niște jocuri pe care acum d-abia așteptăm să le încercăm și în care mi-am dat seama că românii sunt tot mai pasionați de jocuri, domnule.


Am primit în total 12 recenzii, una mai interesantă ca alta, din care vom alege 3 care vor urca pe podium și vor fi răsplătite cu câte unul din cele 3 jocuri puse la bătaie. Acestea fiind spuse, în ordinea trimiterii, concurenții din concurs sunt:
  1. Summoner Wars (de Paul Vîlcu)
  2. Cyclades (de Sergiu Dima)
  3. Cutthroat Caverns (de Paul Vîlcu)
  4. Thebes (de Andrei Popescu)
  5. Stone Age și extensia Style is the Goal (de Carmen Preotu)
  6. Airlines: Europe (de Ion Iovan Arthur)
  7. Rețeaua Energetică (de Norina Grigoraș)
  8. Ra (de Ciprian Constantin)
  9. Jenga - Turnul Instabil (de Oana Florentina Ezer)
  10. Colosseum (de Alexandra Antohi)
  11. Citadels (de Valentin Dumitriuc)
  12. Twilight Struggle (de Octavian Caimacan)
Vom analiza cu ochiul nostru critic, pe care l-am antrenat tot pe site și vom reveni cu o decizie asupra celor care vor ocupa podiumul despre care vă ziceam. Spor la citit celor care nu au văzut încă rodul muncii acestor oameni!

Un comentariu:

  1. Salut!
    Am citit comentariile si, in opinia mea, cel mai haios si "din suflet" este nr 9, cel al Oanei. Chiar m-am distrat, mai ales la partea cu alte utilizari (razbunare pe vecini :) ).
    Si La Multi Ani pentru"venerabila" voastra varsta!
    Stefan

    RăspundețiȘtergere