marți, 3 aprilie 2012

Review Cutthroat Caverns (de Paul Vîlcu)

Acest review participă la concursul „Ce tot jucăm de 1 an?” organizat de Taraba de Jocuri și Ce Jucăm?.

5 comentarii:

1. Felicitari pentru primele review-uri video in materie de boardgames din romania. Ca un sfat: ia-o cu jocuri mai usoare....ca altfel le prezinti doar celor avansati. Ia-o cu jocuri mai usurele ca lumea e la inceputurile erei bordgamesurilor in romania, cand a aflat ca mai exista ceva si in afara de monopoly. Daca continui tot cu jocuri din asta nu cred ca atingi un obiectiv major, in afara de cel ca te adresezi celor cam 100 de oameni din tara asta, marea majoritate neavand habar. Apoi foloseste in titlurile prezentarilor ceva cum ar fi : "concurentul monopoly", "inamicul jocului remi", "o alta alternativa la septica americana"....stiu ca suna hilar dar numai asa vei convinge pe cineva sa se uite, ca numai aceste jocuri sunt cunoscute de 95% din populatie si ....vor atrage curiozitatea. In rest realizare foarte buna. Succes in continuare. Foarte buna initiativa si foarte reusita.

RăspundețiȘtergere
  2. Va multumesc, in functie de feedback-ul primit o sa incer sa facem o emisiune pe review-uri. Da intradevar ar fi o idee buna sa incepem cu ceva light pentru a atrage cat mai multa lume si apoi treptat in ceva mai serios.

RăspundețiȘtergere
  3. Felicitari pentru review! Mai ales ca sunt f. putini care (mai) fac review-uri video in Romania la ora actuala si ar trebui sa schimbam asta.. Tot inainte!

RăspundețiȘtergere
  4. daca e vorba de adixor cu celebrul (daca nu primul review romanesc ptr boardgames) la ROMA, il salut si ii spun doar atat: ai aruncat o bomba si ai fugit. Spun asta in sensul bun , adica daca banuiai ca il faci asa de bine si apoi ai sa pleci nu ai facut bine, iar daca nu stiai ca o sa iasa asa de bine si a iesit, si te-ai oprit iar nu e bine......oricum ai suci-o nu e bine. Concluzia.....revino in arena.

RăspundețiȘtergere
  5. Da, e vorba de fix acel @adixor ! :) Doar ca el nu a fugit, ci cocheteaza asa, timid, cu arena. Sunt sigur ca o sa revina cat de curand :)

RăspundețiȘtergere