marți, 17 mai 2011

Concurs "Cea mai tare carte de Dominion"

În seara asta lansăm o provocare jucătorilor de Dominion - ştim că sunteţi destui, nu vă ascundeţi după diverse degete. Aşa vă provocăm să ne spuneţi aici sau drept comentariu la postarea de pe Facebook, într-un rând-2-3, care este cartea voastră preferată din Dominion, oricare ar fi ea. 
Cel mai frumos exprimat gând va fi răsplătit cu 2 pachete de cărţi promoţionale numitele Envoy şi Black Market. Alegerile vor fi subiective, dar trebuie să ştiţi că rudelor şi prietenilor le facem cadouri fără să lansăm concursuri pe Facebook. Concursul durează până marţea viitoare, pe 24 mai. Aveţi mai jos mostrele spre exemplificare.









            SPOR la scris!

6 comentarii:

  1. cartea mea preferata e de departe Saboteur, din Intrigue, pur si simplu imi place la nebunie cum arunca altii cu cartile de masa cand pierd o carte scumpa :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  3. Ha! Chiar acum vreo doua zile, la capatul unui weekend intensiv de Intrigue + Seaside, am facut o statistica in grupul nostru de joc in care fiecare dintre noi si-a ales prin eliminare cartile favorite. Rezultatele au fost cat se poate de surprinzatoare: Finalistele primului jucator au fost: Baronul si Piratul. Finalistele jucatorului 2 au fost: Tacticianul si Outpost. Finalistele jucatorului 3 au fost: Steward si Lookout. Iar cartile mele favorite sunt: Mascarada si Upgrade. De ce Mascarada? Deoarece combina foarte frumos urmatoarele ingrediente: Are putin suspans deci intotdeauna e fun. E o carte interactiva cu care poti sa-ti sacai adversarii - cu toate astea nu este un atac direct deci nu poate fi evitata de acestia. Optional iti permite sa trashuiesti o carte - fantastic. In plus are un nume foarte inspirat - mi-a placut de cand am vazut-o prima oara.

    RăspundețiȘtergere
  4. Bishop. Ma fascineaza cartea asta. De obicei imi fac un pachet cu foarte multi si incep sa "bishop-uiesc" tot ce apuc, chiar si alti Bishop :D

    RăspundețiȘtergere
  5. Cartea mea preferata dpdv al utilitatii in joc este FESTIVAL - +2 actions, +1buy, +2gold, cu cat ai mai multe in mana, cu atat e mai usor sa legi actiunile una dupa alta si sa termini cu cumparatura sau mai multe, aproape mereu o provincie (sau o colonie mai nou).

    Cartea mea preferata ca si design e OUTPOST, portocaliul arata cool si mi-ar placea sa am o casuta pozitionata asa cum e cea din poza :D

    Cartea cea mai inventiva mi se pare POSSESSION, desi nu am reusit sa fac asa mult rau intr-un joc cu ea.

    RăspundețiȘtergere
  6. As vrea si eu sa particip, dar nu stiu ce sa spun :|

    RăspundețiȘtergere