miercuri, 29 iunie 2011

Board Game Buzz 29 Iunie

  • Acum 2 zile s-au anunțat câștigătorii Spiel des Jahres (Jocul anului în Germania) și Kennerspiel des Jahres (Jocul pentru avansați al anului). Câștigătorii sunt Qwirkle, la prima categorie, și 7 Wonders, la cea de-a doua. Dacă despre Qwirkle nu prea îmi pot da cu părerea în afară de ce am citit pe BGG (un joc abstract de așezare de plăcuțe), despre 7 Wonders tocmai ce am scris, și, cum v-am zis, mi se pare un joc light, mult prea ușor pentru numele categoriei la care a câștigat. Și eu care mă gândeam că nemții sunt niște jucători care caută provocări, nu jocuri ușoare.
  • Și dacă e să fie vorba de bal, să fie până la capăt, câștigătorii premiilor 2010 Meeples Choice, aleși de utilizatorii grupului de discuții Spielfrieks, sunt Innovation, 7 Wonders și London. Nu mă întrebați de ce, știu doar că oamenii ăștia se interesează mai ales de jocuri europene, de aici probabil și alegerile lor.
  • Și acum o veste de descrețit frunțile: vor apărea 2 ediții tematice ale jocului Monopoly, avându-i ca protagoniști pe cei de la Metallica și pe cei de la AC/DC. Îmi imaginez că „Go directly to jail” va deveni „Go directly to hell, yeah!” și că trenurile vor fi înlocuite cu autostrăzi, printre care și „Highway to Hell”.

  • În fine, pentru cei care se joacă board games online, aflați că a apărut o ediție pe net perfect jucabilă a jocului Memoir '44, care poate fi încercată pe situl Days of Wonderaici.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu