joi, 2 iunie 2011

Cum mi-am petrecut bătuta luată la Carcassonne

Concursurile nu sunt pentru mine, dom'le! De exemplu, aseară am participat în grup de 3, împreună cu Diana și Cristina, la concursul „101 Meeples” organizat de Red Goblin la The Ark. Un concurs foarte frumos organizat, totul având un aer de profesionalism relaxat, dacă te gândești la combinația dintre bere și spreadsheeturi Excel.


Bon, am ajuns pe la ora 7, când, surprinzător, cam toată lumea era la locurile lor. Detaliile organizatorice au mai durat cam 30 de minute de la acel punct, timp în care s-au stabilit mesele de joc, s-au așezat oamenii la ele și s-au stabilit regulile. Masa noastră a fost așa de atentă la reguli că noi am înțeles că trebuie să terminăm 4 runde în configurația din acel moment. Și am jucat la foc automat până la cel de-al doilea meci când am fost puși pe pauză de crudul adevăr: ne grăbiserăm degeaba, unii nu terminaseră nici primul joc, care de fapt trebuia să fie singurul. N-a fost bai, pentru mine a mers OK, am ieșit pe locul al doilea.

Din acel moment, firul s-a rupt. Fotografii, socializare, bere, bună dispoziție, dar am uitat un pic de Carcassonne. Astfel că am reușit ca la meciul 2 să ies ultimul. La meciul 3 să ies ultimul. Iar la meciul 4 să ies... nu, nu ultimul, ci la egalitate cu unul dintre colegii de masă, pe locul 2. Ceea ce s-a concretizat într-un superb loc 37 din 43, cam ca naționala lui Răzvan Lucescu. Toată distracția a durat aproape 5 ore, majoritatea rezistând cu stoicism tensiunii incredibile de la firul ierbii desenate pe plăcuțele de Carcassonne.

Concursul a fost câștigat de Ioana Felicia Roșca, cea care a reușit performanța incredibilă să bată tot, pe locul 2 situându-se Iulian Mituț, iar pe 3 Sorin Enache. Câștigătorii au primit premii constând în jocuri și alcool din partea organizatorilor, pe care eu, dacă mi se permite, i-aș sfătui să nu prea le combine. Toată lumea a admirat trofeele decernate premianților, care înfățișau un meeple mare și roșu pe piesa de start a jocului.
În fine, de ce ziceam că nu sunt concursurile pentru mine? Pentru că cu atâția oameni, prilej de socializare, am uitat de competiție. Nu că aș fi avut-o prea mult în cap de la început. M-am bucurat pentru câștigători, dar data viitoare le promit că nu îmi mai fură nimeni locul 25.

Muuulte alte poze de la concurs găsiți pe userul nostru de Facebook.

2 comentarii:

  1. Felicitari maxime Kasparov!
    Si nu sunt sarcastic.

    RăspundețiȘtergere
  2. Ioana Felicia Rosca2 iunie 2011 la 21:58

    Multumesc frumos!
    Am sa apar titlul data viitoare...niciun meci pierdut :)

    RăspundețiȘtergere