sâmbătă, 31 decembrie 2011

Cele mai citite articole din 2011 pe „Ce Jucăm?”

Cum suntem la final de 2011 și toată lumea, mic sau mare, se gândește la bilanțuri, la ce a fost bine și la ce a fost rău, ne-am gândit să vă aducem în vedere și unele dintre cele mai citite articole ale noastre din acest an. 


A fost un an mai mult decât interesant pentru noi, am jucat o groază de jocuri noi, am scris despre ele atâta cât ne-a permis timpul și suntem foarte bucuroși că sunteți alături de noi și ne citiți. Pentru tot sprijinul vostru, vă mulțumim! La mulți ani și spor la joacă!
Acum ceva mai bine de 2 luni, aflam dintr-un comentariu pe Facebook al Alexandrei Florea despre proiectul Warriors & Traders, joc deja lansat la Essen 2011 despre care aparent mai nimeni din România nu aflase nimic până atunci. Așa că am scris acest articol după ce am citit regulamentul și am vorbit cu designerul Andrei Novac, iar evenimentele s-au desfășurat treptat până la lansarea românească a jocului pe 12 noiembrie, în Tabiet.

Acuma eu m-am rușinat puțin să vă spun asta, și poate e o revelație pentru mulți, dar, dom'le, lumea caută sex pe Google (și în cine știe câte alte părți). Așa că acest top încropit cu jocuri care mai de care mai obscure a interesat foarte mulți oameni, mai ales din afara sferei de jucători. Acuma ce pot să spun, nu vă așteptați să mergem până într-acolo încât să avem o rubrică permanentă „Designerul de la pagina 5”, dar  noi suntem conștienți că sexul vinde.

Articol scris chiar de autoarea animăluțelor de Agricola care au făcut furori acum un an jumătate prin Moieciu de Sus, la cea de-a doua întâlnire națională, se pare că nu mulți au putut rezista farmecelor Dianei, soția mea, și i-au căutat sfaturile întru făurirea de modele din Fimo.

La începutul lui septembrie, adixor (Adrian Pirciu), inițiatorul singurului forum activ de board games din România, ne făcea bucuria de a ne răspunde foarte frumos la câteva întrebări cu privire la activitatea lui pe forum, la retragerea de acum mai multe luni, atât de pe forum, cât și din țară. Un articol care pe noi ne-a emoționat. Mulțumim, adixor!

Cu inimile bătând vă anunțăm că acesta este primul articol de pe „Ce Jucăm?”, modul în care a fost primit fiind unul dintre motivele pentru care ați citit și alte articole pe site-ul nostru. Cei 10 pași au fost gândiți pentru cei care încă ridică o sprânceană când aud de pasiunea noastră comună, ca un ghid pentru cei mai timizi într-ale jucatului. Faptul că a noastră comunitate crește pe lună ce trece mă face să cred că unii au și pus în aplicare ce le recomandam noi atunci. Mulțumim, dragi cititori!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu