miercuri, 11 iulie 2012

Lords of the Boards vă invită să vă dați cu părerea și să câștigați

Magazinul Lords of the Boards a lansat un nou concurs permanent în care vă invită să vă dați cu părerea despre jocurile pe care le jucați. Astfel că oricine comentează (cu subiect și predicat) un joc are șansa de a câștiga lunar un voucher de 50 RON pe site.


Detalii:
Xpress yourself (9 Iulie - adanci batranete...sa speram )
Oricine cumpara de la noi unul sau mai multe jocuri in luna curenta si, dupa 2-3 partide in care sa-l testeze cat mai bine, ne lasa un comentariu la jocul/jocurile respectiv(e) in care sa ne spuna parerea sa, intra in concurs pentru a castiga voucherul lunii, in valoare de 50 RON.
 Astfel, cu cat mai multe comentarii, cu atat mai multe inscrieri in concurs. Castigatorul va fi ales prin tragere la sorti (video la fel ca la primul concurs) si va fi anuntat tot timpul in prima saptamana a lunii urmatoare. Va rugam sa lasati pareri cat mai bine argumentate. Cele de genul “foarte misto” sau “foarte nashpa”, fara niciun fel de argument, nu vor intra in concurs.

2 comentarii:

  1. Nu "radeti" de oamenii in varsta. Eu am jucat si mai joc cu ai mei parinti si socrii. Adevarat ca nu joc decat boardgames care nu sunt dependente de limba dar..... nu au nici cea mai mica retinere in a se juca cu noi.
    Am jucat cu ei Carcasone, Saboteur, Catan, Niagara, Pirates Cove,.... si nu au jucat din "obligatie", chiar le-a placut.
    La o masa de joc am avut varste cuprinse intra 10 si 60 de ani. Nu ezitati sa atrageti si parintii la o partida de joc. Nu veti...si ..nu vor regreta.

    RăspundețiȘtergere
  2. Și eu am jucat cu ai mei Carcassonne și Kingdom Builder și le-au plăcut foarte tare. D-aia zic, sunt sigur că ar avea succes și multe jocuri mai complexe (dar care nu le puteau juca pentru că erau în engleză). (@Razvan, ai postat unde nu trebuie, dar promit că nu mai spun la nimeni :D)

    RăspundețiȘtergere