vineri, 13 iulie 2012

Cum ne-am distrat la relansarea Ceainăriei Tabiet

Ceainăria Tabiet tocmai s-a redeschis aseară într-un ambient mai plăcut, într-un cartier mai select și, mai ales, într-un spațiu mai mare. Pentru că nu puteam lipsi de la a vedea Ceainăria upgradată, am sărit și noi cu organizarea unei întâlniri „Ce Jucăm Joi?”, a treia din acest ciclu (cred că îi putem zice deja așa, nu?).


Mai exact, noua locație a Ceainăriei Tabiet este aproape de gura de metrou Aviatorilor (la vreo 3 minute, nu știm exact, că noi am venit cu mașina), pe strada Popa Savu, la numărul 20, o stradă plină de case frumoase pe care acum vreo 30 de ani le ocupau, probabil, numai băieți cu ochi albaștri.

Am fost extrem de plăcut impresionați din prima. În primul rând, noua Ceainărie are terasă! Și nu doar terasă, ci o adevărată grădină cu flori și copaci care țin umbră și cu balansoar, totul fiind împrejmuit de garduri suficient de înalte pentru a te face să te simți confortabil. Când am ajuns noi, evident, mesele din exterior erau deja pline, pentru că toată lumea apreciază jucatul în bătaia soarelui (care, spre fericirea lor, se mai domolise la ora aia).


Noua locație are 3 camere separate, dintre care 2 sunt pentru fumători și una pentru nefumători, este mult mai spațioasă și, mai ales, este dotată cu mese mari, înalte și extensibile. Mai ales din acest punct de vedere, noua Ceainărie este un loc perfect în care să te joci, mai ales că vechile mese erau deseori cam mici pentru jocuri care se întind mult (se știu ele care, stați fără grijă).

Noi am venit aseară cu un grup mare de oameni, 4 dintre ei fiind pentru prima dată într-o locație în care se joacă board games, așa că ne-am ocupat mai ales de grupul cu care ne-am prezentat la locație. Dar am tras cu ochiul la lumea de acolo, la jocurile jucate și mai ales la atmosferă și pot să spun că alegerea celor de la Tabiet a fost grozavă! Cu toții ne-am simțit excelent, bine, la asta contribuind și limonada și ronțăielile moca pe care le găseai pe mese, evident. Deși trebuie să recunosc că Ceainăria Tabiet pare de ceva vreme berăria sau măcar cafeneaua Tabiet, pentru apetitul enorm pentru bere pe care îl au board gamerii și pentru frappe-urile excelente pe care le servesc.


Ce am văzut jucându-se? De toate, de la Go, la Chicago Express, Saboteur, Activity, BridgeCatan sau Bonbons. Data viitoare o să testăm și noi musai terasa, pentru că erau așa atrăgătoare scaunele alea așezate la umbră. Și, cine știe?, poate o să auzim de primul campionat de board games în aer liber, la noua Ceainărie.

Mai multe poze de la relansare puteți găsi pe pagina noastră de Facebook.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu