miercuri, 14 martie 2012

"Ce tot jucăm de 1 an?" - Concurs Taraba de Jocuri și Ce Jucăm?

Mâine-poimâine facem 1 an de zile de când scriem pe acest blog. 1 an de când v-am tot povestit ce credem noi despre un joc sau altul, în care v-am recitat ce știam sau ce am înțeles din alte surse despre mecanisme, categorii, edituri, designeri și alte chestii tehnice plicticoase pentru unii, în care v-am povestit sesiuni de joc, în care am întocmit topuri și în care v-am mai spus câte ceva despre ce gândim.

V-am povestit în premieră despre primul joc 100% românesc, am discutat cu fondatorul Forumului, adixor, și am făcut numeroase peripluri prin Ceainăria Tabiet despre care nu aveam cum să nu vă spunem.

Acest prim an de scris pe Ce Jucăm? a fost un an plin de împliniri, care a avut, evident, suișurile și coborâșurile lui, dar a fost un an în care am învățat destule despre ce înseamnă să atragi atenția oamenilor cu conținut muncit și (sper eu) calitativ.


Pentru că ați fost alături de noi, ne-ați împărtășit pasiunea și ne-ați citit, credem noi că e cazul să vă premiem. Așa că iată că vă oferim ocazia să câștigați nu mai puțin de 3 jocuri de societate dacă ne povestiți și nouă câte ceva despre un joc de societate care vă place.

Până când ne puteți trimite articolele? Începând din acest moment până pe 7 aprilie vom aștepta cu foarte mare ardoare rândurile voastre.

Despre ce puteți să scrieți? Despre orice joc vă place vouă despre care nu avem deja review pe site. Pentru a vedea ce review-uri avem deja, consultați tabelul din secțiunea „Prezentări și recenzii”. Nu de alta, dar sunt atâtea jocuri în lumea asta, vrem să știm și despre altele decât cele despre care am auzit deja.

Cât să fie de lung articolul? Știți vechea noastră idee: review-uri scurte și la obiect. Știm, nu poți să discuți despre un joc foarte complex într-o pagină, deci nu vă impunem o limită, dar să știți că o recenzie concisă va fi apreciată la notare. Și apropo de asta...

Câștigătorii? Vor fi anunțați pe baza preferințelor organizatorilor (adică ale noastre), cât pot fi ele de obiective (fiți fără griji, nu le vom da pe ochi frumoși).

Și acum ajungem la partea frumoasă... PREMIILE:

 Locul I - Chicago Express              Locul II - Mykerinos                   Locul III - SmileyFace
       


Later Edit: Câștigătorii își vor putea alege jocul dorit, dintre cele 3, în ordine (mai întâi locul I, apoi locul II și, în final, locul III).

Așteptăm lucrările voastre cu cel mai mare drag!

7 comentarii:

  1. acum imi dau seama ca daca voi faceti un an acum, sunteti mai tineri ca noi cu un pic, ca noi am inceput doar in mai :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Hey. Frumoasa initiativa... la multi ani! O singura intrebare: Nu ar fi mai bine castigatorul sa-si aleaga jocul si apoi locul 2 iar ult sa ia ce ramane? 

    RăspundețiȘtergere
  3. Alex-Daniel Dumitru15 martie 2012 la 12:08

    Multumim de urari! Sa stii ca e o propunere excelenta pe care o vom include. Asa ca da, castigatorul isi va alege oricare din cele 3, locul 2 din celelelate 2, iar locul 3 va primi ultimimul joc.

    RăspundețiȘtergere
  4. Alex-Daniel Dumitru15 martie 2012 la 12:09

    E foarte foarte bine, oricum! Sa crestem amandoi cat mai mult, asta e cel mai important! Spor la scris! :)

    RăspundețiȘtergere
  5. Muuulti aaaani traiascaaaaa, muuulte jocuri traiascaaaaa...Laaaa muuulti aaaani! Keep up the good work si in alta ordine de idei, cam unde putem trimite review-urile?!? :)

    RăspundețiȘtergere
  6. Mulțumim de urare, @Oana ! Adresa noastră de mail o găsești în secțiunea Contact, mai exact poți trimite la cejucam@googlemail.com. D-abia așteptăm să îți citim review-ul! :)

    RăspundețiȘtergere